29 sierpnia 2012

Truskawki...




Witam smakowicie!

W tym roku wciąż chodziły za mną truskawki i nawet nie tyle ich smak, co kolor, zapach, byłam oczarowana! I natchniona tym poczyniłam takich oto tworów nieco, co by je na cały rok zachować przy sobie. Są to truskawkowe breloczki. Kilka z nich już znalazło swych właścicieli, zaś pozostałe wkrótce będzie można kupić na jednej z galerii, o ile wreszcie zdecyduję się na którąś ;) Lub też zamówić bezpośrednio u mnie poprzez zakładkę sklep. Breloczki biorą udział w wyzwaniu na Blogu Pomorskim pt.:"Delicious! Smaki Lata". Ostrzegam, jak zawsze dużo fotek ;) A jako, że moje truskaweczki pozowały pięknie w słoiczkach, "zaprawione", gdzie czekać będą do kolejnego lata, o ile nie wywędrują gdzieś daleko w świat zgłaszam je również do wyzwania w Digi Scrap: "Na zaprawy i przepisy", gdyż jest to można powiedzieć taki mały przepis na to, jak zachować przy sobie lato :) A jeśli słoiki to i wyzwanie w Świecie Pasji pod tym właśnie tytułem "Słoik". Same w sobie są tak piękną dekoracją, że zgłaszam je również na kolejne słoikowe wyzwanie do Szuflady! Nie bójmy się słoików!













PS. Truskaweczki dostały taki oto benerek od Bloga Pomorskiego, tu post ;)



9 komentarzy:

  1. Fantastyczne te truskawki!!!
    Pozdrawiam,
    Emncza

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW!!! są zachwycające :D aż by się zjeść chciało! :D
    pozdrawiam serdecznie i dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdej wersji słoiki fajne!
    Szuflada pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne te truskawki. Mi żal by było je oddać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi troszkę też, no ale, trzeba twórczość wysyłać w świat! Niech inni też się troszkę pocieszą ;)

      Usuń
  5. rewelacyjne truskawkowe breloczki, świetnie prezentują się jako wypełnienie słoika :D


    dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale apetyczne truskawy:)zjadłoby się teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki jak żywe - boskie!!

    OdpowiedzUsuń