15 kwietnia 2013

Wyróżnienie


Witajcie! 
Po raz kolejny spotkała mnie niesamowita niespodzianka jakim jest wyróżnienie Liebster Blog! Otrzymałam je od cudownej Karolci! Dziękuję Kochana ;***

Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania Karolci:

Ulubiony miesiąc? Czerwiec.
Pastele czy ostre kolory? Pastele.
Domatorka czy włóczęga? Jak siedzę, to z domu za uszy nie wyciągniesz, jak wyjdę to nie wiadomo kiedy wrócę ;)
Książka czy film? Książka.
Zima czy lato? Słońce! Lato!
Jagody czy porzeczki? Jagody, są o wiele słodsze ;P
Dzień czy noc? Pogodne, wiosenne dni pełne słońca i ciepłego wiatru oraz ciche, zimowe, rozgwieżdżone noce.
Włosy długie czy krótkie? Długie.
Romantyczna kolacja czy wypad ze znajomymi? Piknik pełen śmiechu i radości.
Ulubiony kolor? Zielony :)
Jak wakacje to... na łonie natury.

Z nominacją blogów mam wiecznie same problemy, bowiem wszystkie i wszyscy tworzycie niezwykłe rzeczy wkładając w nie całe swoje serce i pasje, dlatego też nominowanymi do tejże nagrody zostanie 10 pierwszych osób, które zostawią komentarze pod tym postem, a których blogi z wielką chęcią odwiedzę ;) Zaś jedną jedyną, której jeszcze nie znacie, a bardo chciałabym, żebyście poznali jest:
http://chaostworczy.blogspot.com/

Moje pytania:

Gdy tworzę robię to za jednym zamachem, czy etapami?
Czas między pomysłem, a jego realizacją wynosi u mnie ...
Najnowsza technika którą poznałam/poznałem to...
Technika w której najlepiej się czuję...

Moja ulubiona praca to...
Mój projekt, który wciąż czeka na realizację to...
Tort owocowy, czy czekoladowy?
Mój ulubiony przepis na deser to...
Moja ulubiona przyprawa-zioło to...
Mój ulubiony kwiat doniczkowy to...
Książka którą polecam to...

1 komentarz:

  1. Agnieszko, gratuluję wyróżnienia :) Miło się czytało Twoje odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń