6 kwietnia 2013

Rocznica i candy

...
Tak, to już rok, od kiedy jestem tu razem z Wami i tworzę. Bardzo się z tego cieszę. Chciałabym w pewien sposób pogratulować sobie za to, czego udało mi się dokonać, zmotywować do dalszej "pracy" i podziękować Wam, że jesteście, inspirujecie, wspieracie i pomagacie :) Dziękuję!

Był to na prawdę szalony rok, a kolejny będzie zapewne jeszcze bardziej zwariowany. Wiele się nauczyłam poznając inne blogerki, ich techniki, style, fascynacje. Przeszukując internet na twórczym głodzie, pożerając inspiracje. Sama próbowałam działać na wiele najróżniejszych sposobów, choć w mojej głowie wciąż siedzi i z wielką niecierpliwością wyczekuje na swoją kolej cała masa niezwykłych pomysłów, które już już pragnęłyby zostać wcielone w życie. Oto krótkie podsumowanie tego co było, trochę dla Was, a przede wszystkim dla mnie. Niektóre z tych rzeczy nie są jeszcze pokazane na blogu, lecz już wkrótce będą. Oto moje kamienie milowe tego blogowego roku:

...
dziurkacze

kwiaty z papieru

postarzanie herbatą i kawą

wianki

ramki

notes

sekretnik

kalendarze

półperełki

exploding-box
shaker-box
sutach kolczyki
sutach broszka
"wyszywanie" krzyżykami
rozetki
serwetki
filcowe broszki
filcowe zawieszki
filcowe breloczki
perlen pen
quilling
iris folding
wycinanka łowicka
...


Chciałabym także przypomnieć sobie motto, o którym nie raz zdążyłam zapomnieć w tym uciekającym blogowym roczku, a które miało mi towarzyszyć:

"Za każdym razem osiągaj jedno. 
Za każdym razem ucz się jednego. 
Do chwili, gdy nauczysz się wszystkiego."
Mark Victor Hansen



Z tej okazji, abyście mogli świętować razem ze mną ten czas przyszykowałam dla Was troszeczkę słodkości!

Oto moje pierwsze ...
Rocznicowe candy!


A w nim:
I tydzień
papiery scrapowe dwustronne
wstążki
wstążki do sutachu
dwa bukieciki różowych stokrotek
urocza różowa szczoteczka
guziczki




II tydzień
dziurkaczowe serduszka duże
dziurkaczowe serduszka małe
motylki z dziurkacza tnąco-wytłaczającego
paski z wzorkami wyciętymi z tychże dziurkaczy

koronki z dziurkacza brzegowego
serwetki z dziurkacza narożnego
serwetki




III tydzień
różowe koraliki
zielone koraliki
białe perełki
zestaw ręcznie robionych kwiatów
zapachowe podgrzewacze ozdobione koronką 




IV tydzień
własnoręcznie przeze mnie wykonany muffinkowy notes spięty spiralą

Co tydzień będą dodawane kolejne słodkości!

Aby wziąć w nim udział należy:
1. Umieścić jeden z powyższych banerów na pasku bocznym z aktywnym linkiem do mojego bloga.
2. Zostawić komentarz pod tym postem ze swoją propozycją motta na 2 rok mojego blogowania.
3. Jeśli jesteś również obserwatorem możesz zostawić drugi komentarz. 

4. Jeśli zaś polubisz mój blog na facebooku tutaj to trzeci! Napiszcie jako kto obserwujecie.

Możecie trzykrotnie zwiększyć swoje szanse na wygraną!

Osoby nie posiadające bloga mają 2 szansy poprzez obserwowanie bloga, bądź fb. Proszę o zaznaczenie tego w komentarzu również z propozycją motta.

Zgłoszenia przyjmuję do 6 maja!
Losowanie odbędzie się dzień później, 7 maja 2013!
* Wysyłka tylko na terenie Polski

109 komentarzy:

  1. Zapisuję się i zaraz umieszczę banner u siebie :)

    Agnieszko, przede wszystkim serdecznie Ci gratuluję rocznicy blogowania :) To ważne, aby ją świętować, bo to mobilizuje do podsumowań i dalszych starań :) Życzę Ci, abyś w kolejnych latach wytrwała, bo czasem ma się zastój, ale trzeba go pokonać, życzę Ci sukcesów i nieustającej wiary w to, że wszystko jest możliwe, a szczęście i sukces czeka na Ciebie tuż za rogiem :)

    Użyczę Ci zatem mojego życiowego motta, które, gdy jest mi źle, podnosi mnie na duchu i przypomina, że nikt nie jest doskonały i nie wszystko potrafi, ale wszystko jest "do przejścia", do nauczenia i zdobycia, a wiesz dlaczego? Ponieważ...

    "Niemożliwe nie istnieje"

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi komentarz zamieszczam jako obserwator bloga :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za odwiedziny na blogu i zaproszenie na candy
    Już się zapisuje ,banerek na blogu i do obserwatorów też z przyjemnością się zapisuje,ja jaestem taki obserwator że jak się zapisuje to się już ode mnie nie uwolnisz he he
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi komentarz za śledzenie i obserwowanie dla Ciebie ;)

      Usuń
  4. Dziekuje za zaproszenie i oczywiscie ustawiam sie w kolejce. Zgadzam sie z poprzedniczka, ze niemozliwe nie istnieje, choc dla mnie duzo wazniejszym mottem jest - czlowiek nigdy nie umie doskonale wszystkiego, bo we wszystkim moze stawac sie lepszy. To moje wlasne motto, jednak jak najberdziej moze stac sie rowniez Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bloga oczywiscie rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękując za zaproszenie ustawiam się w kolejce po te słodkości. Życzę jednocześnie kolejnych "dwulatek" nieustającej weny. Bo ważne jest to, co robimy z sercem i nadaje życiu sens. Jest kwintesencją życia każdego pozytywnie zakręconego :)
    banerek na pasku bocznym, a na fb już czas jakiś lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie się zapisuję na Twoje słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szata graficzna Twojego bloga świetnie i pozytywnie nastraja. Zostaję na dłużej. Obserwuję jako Anna Anna.
    Zapomniałam w poprzednim komentarzu napisać motto. Ja kieruję się takim "praktyka czyni mistrza" - proste, ale jakże prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję roczku i życzę wszystkiego craftowego na dalszej blogowej drodze :)
    Może takie motto na następny roczek:
    Pomysł to ziarenko, które wyrasta z pasji, musi się przebić przez grunt nieudanych prób i nauki aby zakwitną piękną pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwatorem jestem już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Radość i sztuka najlepsza nauka"! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No i spam - na facebooku też lajkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł na rozdanie, jednak mi te rzeczy raczej się nie przydadzą więc nie będę zabierała szansy na wygraną innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie ;) Kto wie jednak, co skrywają słodkości z kolejnych tygodni? Na pewno nie jedną niespodziankę, to mogę zapewnić :D A do tego zawsze to dobry powód, żeby spróbować jakiejś nowej techniki, a może nawet hobby? Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. "Życie nie jest na tyle długie, by unikać grzeczności".
    Dalszego pełnego radości, pasji i satysfakcji blogowania życzę.
    Banerek wisi tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    FB zalajkowany: roma roma i Dobre Na Spleen
    Zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania: ROMA

    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się i ja w kolejce po słodkości :-)

    moja propozycja to cytat którego autorem jest Mary Lou Cook
    "Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i DOBRA ZABAWA."

    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością poobserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczka i życzę kolejnych owocnych latek:)
    Moje motto to; NIGDY NIE MÓW NIGDY. i oczywiście ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście obserwuję -Pozdrawiam cieplutko-

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wytrwałości i obyś wytrwała w naszym blogowym świecie przez następne STO LAT! :)
    Ja od siebie mam dla Ciebie takie motto:
    "...bo nie wystarczy być, trzeba być z wyobraźnią..." :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ps. Obserwuje, więc polecę Ci jeszcze jedno motto, chociaż mniej scrapowe, to uwielbiane przeze mnie:
    "Żyj z całych sił
    I uśmiechaj się do ludzi
    Bo nie jesteś sam" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję roczku blogowania. Miałaś bardzo inspirujące motto, które chętnie przygarnę na kolejny rok do siebie. ^^ Na nowy roczek podsuwam Ci moje: "Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia." Do zabawy u Ciebie z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/, gdzie banerek zamieszczam, zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączam do obserwatorów jako Ana, aby tu zapuścić korzonki i czerpać soki inspiracji. ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Na fb lubię jako Anna Kaczmar. =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zaproszenie i miły komentarz. Chętnie wezmę udział w zabawie. Moje motto: "Sukces to suma niewielkich starań powtarzanych bez wytchnienia"

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Facebooku lubię jako SztukaiKunszt

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja chetnie przylaczam sie do zabawy, gratuluje rocznicy i zycze owocnego blogowania :)
    Motto niech bedzie wytrwalosc :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam Jak mozna to i ja sie przylacze a co do motta to:
    "Najpierw musisz byc szczesliwy aby szczescie dawac i aby szczescie do Ciebie wrocilo"
    Mam jeszcze jedna propozycje motta
    "to Ty nadajesz zyciu sens"
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Spróbuję szczęścia i ja :) Motto? "Nigdy nie mów nigdy" albo "Marzenia się spełniają". Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja zapiszę się tylko raz :)) pierwszego roku gratuluję ! jednak to trzeba mieć w sobie zacięcie. motto ... "zaczynaj dzień z uśmiechem a wszystko będzie możliwe"
    p.s. zapraszam też na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie się zapisze na Twoją rozdawajkę :) Gratuluje roczka i życzę następnych wielu twórczych lat :) Moje motto życiowe to:
    "Życie jest piękne!"

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłam na Twój blog dopiero dzisiaj, ale chętnie zostanę tu na dłużej, bo śliczne rzeczy tworzysz, a ja chętnie będę je podziwiać :) oczywiście obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyobraźnia jest oceanem szczęścia.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Angelika Jasiulewicz.
    Zapraszam do mnie! :)
    www.trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania :) Ja proponuję motto: Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Po pierwsze gratuluję okrąglutkiej rocznicy i życzę kolejnych. Proponuję takie motto: "Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same."
    Ja również zorganizowałam candy, więc jeśli masz ochotę zajrzyj - http://tirenka.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  36. Po drugie obserwuję jako Irena Tokarz/tirenka
    http://tirenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Po trzecie na fb też polubiłam :-)
    Irena Tokarz/tirenka

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam. Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości na kolejne lata. Proponuję motto: "Nie możesz zatrzymać żadnego dnia, ale możesz go nie stracić."

    OdpowiedzUsuń
  39. I obserwuję bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Motto; wstaję, robię niesamowite rzeczy, idę spać. Nie pamiętam gdzie i kiedy je przeczytałam, ale wyryło się w pamięci.
    Gratuluję rocznicy!
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały rok za Tobą:) Gratuluję:)Moja propozycja to:


    "Nawet papier toaletowy wie że trzeba się rozwijać."


    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale niespodzianek przygotowałaś ... oczywiście chętnie zapisuję się na Candy ... a motto ... na nowy rok .... chyba praktyka czyni mistrza ... ja trzymam się tej zasady .... puki co

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj :) Dziękuję za zaproszenie :) Obserwuję i czekam spokojnie w kolejce podpatrując Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy i talentu!!!
    Cudowne rzeczy przygotowałaś! Może tym razem mi się poszczęści.
    Motto:
    „Najważniejszym aspektem kreatywności jest brak lęku przed porażką.“ Dr. Edwin Land
    Banerek tu:
    www.handmade-decoupage-pasja.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Rocznicy gratuluję, warunek I spełniony :) a co do motta to "Kreatywność na co dzień i od święta" :)

    OdpowiedzUsuń
  46. dodałam do obserwowanych Olenkaja

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuje jako anioleq-ss na Fb tez juz lubię
    A moje motto ,, Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy'' :)
    Gratuluję rocznicy i wspaniałe cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Motto dla ciebie"Granicą jest jedynie wyobraźnia"
    Zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam. Gratuluję udanego roczku :). Mam dwie propozycje motta, obie dotyczą pasji.

    1. Jest jedna zasadnicza rzecz określająca wyjątkowość człowieka - pasja.
    2. Człowiek bez pasji nudzi swoja duszę.

    OdpowiedzUsuń
  50. I oczywiście dopisuje się jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń


  51. "Geniusz oznacza nieskończoną zdolność pokonywania trudności."
    ~ Arthur Conan Doyle

    Mi się bardzo podoba :)
    i się oczywiście zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  52. Baner jest na:http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    Motto, które na pewno Ci się przyda w kolejnym roku :):
    "Nigdy nie mów, że to koniec jeśli wciąż jeszcze żyjesz"
    ~Lord Robert Baden-Powell, Naczelny Skaut Świata.

    OdpowiedzUsuń
  53. Obseruję jako Friends.Forever

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO CI ŻYCZĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja chętnie ustawię się w tej kolejce życząc wszystkiego najlepszego i niekończącej się weny twórczej na kolejne lata :)
    Moje motto to:
    "Martwienie się nadaje małej rzeczy duży cień."
    -więc nie martwmy się na zapas tylko podwińmy rękawy i do roboty :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Aha, zaobserwowałam, bo widzę, że tu ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję roczku i życzę kolejnych równie owocnych,a motto bardzo podoba mi się to:
    "Każdy uczy sie na błędach a wszczególnosci na swoich..."
    "Czas minął co nawywijałes już nie wróci dziekuj Bogu że na błedach sie uczysz"
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. I jestem obserwatorem i chętnie będę do Ciebie zaglądac.

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam. Najlepsze życzonka. Słodkości - kuszące więc się zapisuję. A co do motta: "Nieustając - osiągniesz choćby niemożliwe". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Równiez ustawiam się w kolejce;)
    banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Mhmmm... Znalazłam kilka:
    Schwab Charles
    Gdy człowiek stawia sobie granicę tego co zrobi, stawia sobie też granicę tego, co może zrobić.

    Fisher Mark
    Najlepszy czas na działanie jest teraz!

    Wiem - mało porywające;) Ale wiesz, myślę, że skoro to jest twój blog, twoja praca i w pewien sposób częśc siebie... Myśle, że powinnaś napisac własne motto - bo tylko ty wiesz ile dla ciebie znaczy ta praca, to tworzenie w końcu napisałaś: Moją pasją jest tworzenie rzeczy pięknych, najlepiej takich z niczego i takich, które uszczęśliwiają innych... - ktore uszczęśliwiają innych:)
    ja bym napisała coś w stylu... Każdego dnia możesz stworzyc coś niezwykłego, niepowtarzalnego, ale największym cudem będzie moment, w którym sprawisz, że na twarzy drugiej osoby pojawi się usmiech.
    Pozdrawiam i życzę gorącego serca i wytrwałości :) Warto uśmiechem odpowiadac światu:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ostatnio założyłam fb także i tam cię polubiłam :) Jako Malowany Imbryczek (nie wiem co robię tam źle, ale nie ma się mnie znaleźć w wyszykiwarce fb...)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    U mnie na lodówce wisi takie motto:
    Branie napełnia ręce, dawanie - serce.

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwatorem też jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  63. "Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia" Mark Twain
    Dużo ważnych, pięknych myśli można zaproponować, ale -
    "Ważne jest by nigdy nie przestać pytać. Ciekawość nie istnieje bez przyczyny. Wystarczy więc, jeśli spróbujemy zrozumieć choć trochę tej tajemnicy każdego dnia. Nigdy nie trać świętej ciekawości. Kto nie potrafi pytać nie potrafi żyć." Albert Einstein

    Życzę wielu kolejnych rocznic i pozdrawiam wiosennie.
    Terenia, która wie, że na pewno nigdy nie należy mówić "nigdy":)

    OdpowiedzUsuń
  64. Moje motto własne, którym chętnie się podzielę: "Serce maskuje wszelkie niedoskonałości, a im więcej miłości, tym prędzej dojdziesz do twórczej wirtuozerii". Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. PS 1: Obserwuję jako Monia Fioletowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ustawiam się :P
    Motto brzmi tak :
    "Oto sposób na sukces: obiecuj mało i osiągaj więcej, niż obiecałeś."
    bannerek dodany:) http://everythingstartswithadream18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. obserwuję i na fb też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluje roczku, na pewno minął Ci szybciutko :D i ja się oczywiście zapisuję na te słodkości ;)
    a zatem na początek ;) motto pierwsze:
    "Aby coś zrobić, trzeba zacząć" Horace Greely

    OdpowiedzUsuń
  70. Jestem również obserwatorem :D
    w związku z tym motto drugie ;)

    „By stać się kimś w swoim fachu, trzeba mieć talent, determinację do ciężkiej pracy i odrobinę szaleństwa w duszy”

    OdpowiedzUsuń
  71. A ponieważ i lubię jako Kinga W. na Fb
    to i motto trzecie ;)

    „Pewnego dnia coś zrobisz, coś zobaczysz albo wpadniesz na pomysł, który pozornie pojawi się znikąd. I poczujesz, że coś w tobie drgnęło, jakieś ciepło w piersi. Kiedy tak się stanie, nie wolno ci tego zignorować. Otwórz umysł i podążaj za tym pomysłem. Podtrzymuj płomień. A wtedy na pewno znajdziesz swój ogień.”

    OdpowiedzUsuń
  72. Posta za postem, dzien za dniem pomysł za pomysłem i nadeszły Urodziny.
    Oby nigdy nie zabrakłko Ci weny i czasu na realizację swych marzeń.
    Spodobały mi się słowa Sławomira Mrożka, co Ty na to?
    "Jest tylko jedna zadada: nie krępować sie i robić to, na co ma sie ochotę. Każdy ma prawo do własnego szczęścia"

    I nieznanego autora
    "Obudź się rano z pełna determinacją do dzialania,
    wieczorem połóż się spać z satysfakcją"

    pozdrienia

    OdpowiedzUsuń
  73. zapisuję się chętnie bo same cudeńka do wygrania :)
    banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"

    a motto? Może takie...
    "Wytrwałością osiągniesz powodzenie, nawet gdybyś miał długo czekać."
    - Ali Ibn Abi Talib

    pozdrawiam cieplutko :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. no i oczywiście zasilam grono obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję bloga jako Terenia.

    "Rób w życiu to co lubisz a nigdy nie będziesz musiał pracować"
    — Konfucjusz
    Pozdrawiam cieplutko i życzę słonka

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja ustawię się w kolejce :)
    A motto : "Rób to co kochasz! " :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja również się ustawiam w kolejce po te cudowności.
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. zwiększam swoje szanse jako 'obserwator'

    OdpowiedzUsuń
  79. i jako facebook'owicz :)
    obserwuję i like'uję jako JA czyli Joanna Cwyanr

    OdpowiedzUsuń
  80. Ustawiam się skromnie na końcu tej kolejki wraz z gorącymi gratulacjami z okazji rocznicy blogowej i życzeniami wielu wspaniałych inspiracji do tworzenia rzeczy nie powtarzalnych. pozdrawiam serdecznie
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. A dlaczego mnie tu jeszcze nie ma??
    A motto będzie bardzo proste: „Carpe diem”.
    Obserwuję już daaaaawno, na fb jako Karolina S-f
    www.handamadebizutki-karolcia.blogspot.com
    P>S> Zapraszam do mnie na konkursy ;0)

    OdpowiedzUsuń
  82. zapisuję się a motto...oby kolejnych 20 a może 200 lat blogowania....:-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Z przyjemnością zgłaszam się do Twojej rocznicowej zabawy:) Z okazji roczku życzę Ci wielu wspaniałych inspiracji, twórczych pomysłów, którymi będziesz nas nadal zachwycać oraz spełnienia marzeń nie tylko tych blogowych:)
    Motto jakie Ci proponuję na dalszą rękodzielniczą drogę to motto mojego bloga: "To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest fascynujące". Myślę, że nasza pasja daje nam tyle radości i satysfakcji z tworzenia, że śmiało możemy wcielić w życie słowa Paulo Coelho. Tego Ci z całego serca życzę:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję Twojego bloga jako: Małgorzata Chrobak

    OdpowiedzUsuń
  85. Na facebooku polubiłam jako: Zaproszenia z fantazją

    OdpowiedzUsuń
  86. Koniec zapisów na candy ;) Dziękuję wszystkim za tak liczny udział! Losowanie już wkrótce!

    OdpowiedzUsuń