3 września 2013

Zmiany? Różyczkowe!

Witajcie!
Na blogu scrapki-wyzwaniowo  tematem są zmiany. U mnie zmiany bardziej metaforyczne, choć wciąż dostrzegalne. Zmiany w otoczeniu, a co za tym idzie i w tworzeniu. "Chwilkę" z życiorysu poświęciłam na scrapowe porządki, aby wreszcie odkopać moje skarby z "dna szafy", przepastnych pudeł i teczek. Wszystko to, co znalazłam zainspirowało mnie do tego, aby stworzyć coś zupełnie się nie ograniczając, tnąc co popadnie i nie płakać nad skrzętnie oszczędzanymi wykrojnikowymi cudeńkami, jakie dostałam i wygrałam od cudownych dziewcząt i dziewczątek z twórczych blogów. Oto co powstało, gdy wreszcie się na to zdecydowałam. Czuję, że zapowiada to kolejne coraz to bardziej niebezpieczne zmiany w mojej nożyczkowo-klejowej przyszłości ;) Karteczka ta symbolizuje również zmianę pory roku, jest niejako nieco melancholijnym pożegnaniem odchodzącego kwiecistego lata, soczystych barw, kolorowych motyli, utrzymana w delikatnych, zgaszonych pastelowych nieco odcieniach zieleni, różu i beżu.







Jako, że głównym tematem pracy są tutaj różyczki zgłaszam ją również do Diabelskiego Młyna i na strych :)





2 komentarze:

  1. Karteczka jest bardzo ładna. Piękna jest ta zieleń tła. Życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i piękne róże :)

    OdpowiedzUsuń