11 września 2013

Notes z krzyżykową różą


Witajcie!

Z okazji tego, że i studencki nowy rok szkolny coraz bliżej postanowiłam zaszaleć i ozdobić sobie mój wielozadaniowy, grubaśny zeszycik, który będzie mi towarzyszył przez cały semestr, a może i dwa :) Chociaż jak tak na niego patrzę to aż żal używać w obawie, że się zniszczy! Jego główną ozdobą jest wyszywana krzyżykami na specjalnie podziurkowanym papierze róża z wzoru Eline Pellinkhof , który poznałam dzięki wspaniałej ABily! Zajrzyjcie koniecznie na jej blog: ABily Secretly! Za każdym razem, gdy do niej zaglądam jestem wprost zauroczona rzeczami jakie robi!



Zeszyt zgłaszam na wyzwanie Lemonade challenges: Wracamy do szkoły!
I do ABily ;)

10 komentarzy:

  1. Śliczny. Rzeczywiście, aż szkoda go używać, ja skupiłabym się na patrzeniu nań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, jak udąło ci sie tak idelanie rozmiescic dizurki:)jestem pod wrazeniem, cudna praca, dziekuje,ze wykonalaś ten hafcik:)dziekuje,z sie zechcialas nim podzielic:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna praca.
    Zawsze podziwiam haftowane kartki.

    P.S. nie widzę banerka z moim candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerki dotyczące candy znajdują się na samym dole po lewej ;)

      Usuń
  4. Zeszyt jest piękny. Szkoda byłoby mi go używać.
    Róża świetnie go zdobi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny ja jeszcze nie próbowałam robić notesu...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny:) pozdrawiam i dziękuję za udział w Candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny!! Widzę, że wróciłaś do żywych :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny !!! Ten motyw różyczki jest moim ulubionym i też poznanym dzięki ABily:))) A wracając do notesiku to oprócz haftu zachwyciły mnie te drobiazgi tak idealnie dobrane do całości !!!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń