8 czerwca 2013

Podaj dalej - poszło dalej ;)


Witajcie!



Jako, iż wiem, że paczuszki już jakiś czas temu dotarły do swych właścicielek chciałabym Wam się pochwalić, co też wysłałam w mojej "Podaj dawajce" dla Trufle i Hani. Oto co dla nich przygotowałam!



W skład każdej paczuszki wchodził truskawkowy breloczek, które wcześniej mogliście już oglądać tutaj, równie soczysta zakładka do książki z tymże motywem, którą możecie szczegółowo obejrzeć w tym poście, a także kropeczkowo ozdobione świeczki zapachowe, tzw. tea lights i utrzymane w tej samej tonacji czerwone gumeczki do włosów ;)

Mam nadzieję, że drobiazgi spodobały się obdarowanym. Zapraszam serdecznie na łapanie kolejnych "podaj dawajek" na ich blogach!

5 komentarzy:

  1. Ale fantastyczne prezenty, uwielbiam truskawki, więc taki prezencik dla mnie jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Bardzo podoba mi się motyw przewodni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otrzymałam otrzymałam i bardzo serdecznie dziekuję za tak słodki pachnący cudny upominek.Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudenka, fantastyczne zakładki, a filcowe truskawy- boskie :D a swieczuszki jak uroczo ozdobione :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny truskawkowy SZAŁ :D

    OdpowiedzUsuń