25 kwietnia 2012

Wygrałam candy u kigabet vel Ki!


     Dzisiaj z samego rana na dzień dobry, ledwie co oczko zdążyłam otworzyć spotkała mnie niezwykła niespodzianka - przybyła do mnie paczuszka od kigabet! To właśnie ona zorganizowała nam przepyszne "wiosenne" candy, które miałam szczęście wygrać. Oj, ileż ja się natrudziłam z otworzeniem paczki! Ale była to tak na prawdę sama przyjemność. Siostra wraz z Mamą pospieszały mnie co chwila, nie mogąc się doczekać, co też tam kryje się w środku, ciekawskie jedne :) Nie było rady, najpierw wszystko musiało być rozpakowane i pooglądane, żeby później znów trzeba było poskładać i fotek nieco popstrykać, żeby pokazać Wam jeszcze raz te wszystkie piękności!


    A pudełeczko, które już swoje nowe przeznaczenie odnalazło, zawierało takie oto skarby:



     Teraz tylko łapki swędzą, aby zabrać się za tworzenie różnych różności z wykorzystaniem tych cudów. Dziękuję serdecznie kigabet i zapraszam wszystkich do odwiedzania jej bloga na którym odnaleźć można na prawdę wspaniałe rzeczy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz