4 września 2012

Chwalę się i pomagam ;)


Witajcie! 
Dzisiaj właśnie dowiedziałam się, iż moje truskaweczki, które możecie znaleźć tutaj wygrały w wyzwaniu na Blogu Pomorskim! 


Więcej o tym przeczytać możecie tutaj.
Bardzo dziękuję za to wyróżnienie! To dla mnie niezwykła nagroda :)

Inną rzeczą o której chciałabym Wam dziś powiedzieć jest akcja na blogu Manieczki. Dziewczątko bowiem niedługo bierze ślub i marzy o tym, aby jej zaproszenia były jedyne w swoim rodzaju i dlatego prosi o ich wykonanie wszystkie życzliwe osóbki. Przyłączcie się koniecznie! Wszystkie szczegóły znajdziecie w tym poście.



6 komentarzy:

  1. Truskaweczki są bardzo smakowite;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, zwycięstwo w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tu zielono i pięknie :) Dołączam do obserwujących, zapraszam do mnie i liczę na rewanżyk :)
    http://forest-craft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Chciałam jak najlepiej oddać klimacik Grajdołka. Ja też koniecznie muszę do Ciebie zajrzeć ;)

      Usuń
  4. Gratulacje!!! Należało Ci się

    OdpowiedzUsuń