12 czerwca 2012

Urodziny!

     Tak, tak, moje własne, miałam 3 czerwca, a że tak się pięknie składa, iż biorę udział w akcji Moniki Madejek pt.: "Uwolnij Pocztówkę" przybyło do mnie ich troszeczkę :) Niestety tylko jedna zdążyła przed czasem, dotarła już w piątek pierwszego, a mianowicie cudeńko od Malowanego Imbryczka wraz z przepysznymi herbatkami, które ledwo doczekały się sesji fotograficznej! Jest to karteczka w stylu szabby chic stojąca po lewej na wspaniałej zielonej sztaludze, którą dostałam od rodzinki, wraz z wymarzonym dziurkaczem brzegowym, który będziecie mogli zobaczyć poniżej :) Zaś piękną karteczkę znajdującą się po prawej (wykonaną w kolorkach, które sama zaproponowałam) otrzymałam od Maggie wraz z zestawem niebywale barwnych papierków! Aż łapki świerzbią, żeby się za nie zabrać i coś wyczarować, ale póki co tylko patrzę, wącham i przekładam z miejsca na miejsce xD Bardzo Wam dziękuję Dziewczyny, sprawiłyście mi niesamowitą radość! Nawet nie wyobrażanie sobie, jak to jest nagle trzymać czyjąś pracę w rękach i podziwiać ją na żywo! To cudowne wrażenie! Aż nabrałam ochoty na jakieś wymianki i inne dziwności ;)












Nieco później dotarło do mnie skąpane w różach i brokacie dzieło z życzonkami od Visell, a podobno kilka innych karteczek jest jeszcze w drodze ;) Czekam na nie z prawdziwą niecierpliwością. Zapraszam Was też serdecznie na blogi tych wspaniałych osóbek, żebyście mogli obejrzeć jakie inne wspaniałości tworzą na co dzień!






A tutaj dzieło prosto od Ani ze strony http://www.kartkibrayanazlimy.blogspot.com/, które przybyło do mnie nieco później, lecz wzruszyło i natchnęło niezwykle. Przyjrzyjcie się koniecznie napisowi z tyłu kartki ;)

 

 

"Jak dobrze czuć się
kimś wyjątkowym
przez jeden dzień
 w roku. 
Chociaż cała sztuka
polega na tym,
by będąc sobą,
być kimś wyjątkowym"
niebieskości

2 komentarze: