13 marca 2013

Kolejna wymianka z Karolcią!

Witajcie :) 
Dziś wreszcie udało mi się odnaleźć trochę zagubionych zdjęć dotyczących wymianki, która miała miejsce już jakiś czas temu, a właściwie, bardzo, bardzo, bardzo dawno temu, ale że czas rzecz względna jak to mówią, więc pokazuję je Wam dopiero teraz. Wymianka oczywiście znów z wspaniałą Karolcią, której blog odnajdziecie tutaj, zaś sklepik o tu

Była to wymianka trochę łączona, bo niby oddzielnie umawiałyśmy się na wymianę przydasiami, a oddzielnie cudeńkami robionymi specjalnie na zamówienie, ale jakoś tak się złożyło, że wszystko się połączyło. Ja na przygotowałam wykonany według specjalnych zaleceń Karolci kalendarz na 2013 rok, zdobiony zarówno od zewnątrz, jak i w środku, pełen wstążek, zakładek, niespodziane, stempli. Więcej o nim znajdziecie w tym poście. W komplecie znajdował się również śliczny tag nawiązujący do niego kolorystyką. Oprócz tego troszeczkę najróżniejszych przydasi, od perlen pen'a, poprzez perełki, własnoręcznie robione kwiaty z papieru wszelkich wzorów i kolorów, a także te zakupione w sklepie, trochę serwetek, różności z dziurkaczy, drobiazgów do tworzenia biżuterii. Ona zaś sprezentowała mi przepiękną, wręcz wymarzoną bransoletkę, którą wciąż jestem zauroczona, a także cudny wisiorek z turkusowym kwiatem i prezent na święta dla mojej Mamy, którym był zestaw czerwonych róż, pierścionka i kolczyków sztyftów. Była nimi zachwycona! W paczuszce od Karolci znalazła się też cała masa przydasi, które niestety nie doczekały się swojego zdjęcia rozbiegając po wszystkich kątach i kącikach mojego małego, twórczego królestwa, ale zapewniam Was, iż były cudne :) Zapewne nie raz pojawią się w moich pracach, o czym nie zapomnę wspomnieć :)

Poniżej możecie sami zobaczyć, co wysłałam jej, a co ona mi:

Ja < - > Karolcia

Kliknijcie, aby zobaczyć ikonki w powiększeniu :) 
Chętnych do wymianki ze mną proszę o komentarz poniżej, bądź wiadomość na: erita1@op.pl
Więcej moich wymianek znajdziecie w zakładce: "WYMIANKI"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz